Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

[Video] Guna 3 Bahan Semula Jadi Ni Je Untuk Buat Skrub Muka & Badan, Boleh Hilangkan Jerawat & Kulit Jadi Lembab

No Comment

Aura wajah sudah mesti nak kena jaga, tak kisahlah lelaki atau perempuan, lagi-lagi kalau anda yang nan melangsungkan perkahwinan, nak raikan sesuatu majlis atau perayaan.

Selalunya sebelum ini kita banyak menggunakan pencuci muka yang mana gunakan bahan kimia yang kita sendiri tidak pasti ianya elok atau tidak. Kalau tengok pada hasilnya, memang cepat dan berkesan hilangkan jerawat, tapi elok ke untuk gunakan pada masa panjang.

Apa kata, untuk tukar kepada bahan semula jadi, lebih alami dan organik.

Boleh buat pencuci muka ini untuk hilangkan jerawat dan pada masa yang sama melemnapkan muka, cuba ikuti perkongsian dari Emilyrose Halim ini.


Skrub Muka & Badan Guna 3 Bahan

Fuhhh..minta ampunnn... Kak Emy tak sempat nak tengok PM korang tanya pasal scrub sengkuang gebu tu.

Apa pun tabik springgg sape yang dah buat scrub tu, kak emy sangaat terharu, tapi better uols refer kat video yang kak emy dah sedia, kalau nak cepat.

Kak emy jawab soalan yang selalu kak emy dapat eh. Scrub tu kalau kat muka, 2 kali seminggu, kalau kat body hari-hari pun boleh.

Dan boleh pakai beras apa je, asalkan ada biji-biji beras masa scrub..lemon masuk sekali kulit, sengkuang tu kena kupas kulit..heheheh.

Ok kalau ada lebih boleh simpan peti ais. Boleh simpan 4-5 hari, seminggu la lebih kurang. Tapi better pakai je hari-hari sampai habis.


- SiakapKeli

BACA: Muka Penuh Jerawat Termasuk Jerawat Batu, Amalan DigunakanGadis Ini Buat Dia Berjaya Recover Dalam Tempoh Yang Singkat
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli