Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Mana Ada Produk Boleh Putihkan Kulit Hitam Legam Jadi Putih Kecuali Guna Mercuri, Sebab Tu Jadi Muka Putih Tangan Hitam

No Comment

Sudah pasti ramai antara kita yang pernah mengalami masalah kulit muka putih tapi warna kulit tangan pula gelap gara-gara hanya memakai produk yang dikhaskan untuk muka.

Perlu diketahui bahawa kulit kita ini mempunyai had tona keputihannya, jika dah hitam macam admin, kalau hendak putih macam Janna Nick, memang tak la kecuali dipaksa dengan menggunakan produk yang mengandungi merkuri.

BACA: 11 Bahaya Merkuri Dalam Produk Kosmetik Dan Makanan Terhadap Tubuh Dan Ibu Mengandung

Perkara ini didedahkan sendiri oleh pengasas produk kecantikan Kaseh Skincare, beliau menceritakan tentang pengalamannya dalam bidang kecantikan ini.

NAK PUTIH PUNYA PASAL, KULIT JADI MACAM UDANG REBUS 

Kulit kita ada limit putih dia, sebab tu kena tengok kaler kulit dan limit kecerahan ia boleh pergi..

Mana ada produk yg boleh buat kulit hitam legam jadi putih melepak kecuali guna merkuri atau hidrokuinon...

Haaa, tu yang jadi kes "MUKA PUTIH TANGAN HITAM"....

Bila kulit cerah melebihi limit dia, tu yang jadi udang rebus tu,  tak leh kena panas sikit terus lebam....

Lama kelamaan, kulit akan rosaklah, jadi bertompok tompoklah, naik biji2 putih, jeragat berkeping keping, pastu jadi lagi gelap dari asal....paling takut kena kanser kulit... minta jauhlah.....

Tu sebab lapisan perlindungan kulit dah habis kena kikis ngan Merkuri atau Hidrokuinon..kulit dah nipis mestilah mudah rosak...macam kita biarkan bawang yang dah kupas kat tengah panas, bayangkan tu kulit muka kita....ngerikan??

Produk yg selamat hanya membuang kulit2 dan pigment2 mati je tp lapisan perlindungan kulit tetap ada tak diusik, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari asal tapi sekata dan sesuai dengan tona kulit kawasan lain...

Tahap putih dia akan dimaksimumkan sampai tahap limit last kulit orang tu boleh pergi.

Ada juga mereka yang terlalu obses untuk mendapatkan kulit wajah yang putih sehingga sanggup 'lari' daripada terkena cahaya matahari, kenapa boleh macamtu? berikut adalah kisah perkongsian seorang pelanggan mereka.


Dulu tak pernah kisah pun bila kulit langsung tak boleh terdedah dengan bahang matahari, sebab keinginan untuk memiliki wajah yang putih dan gebu gebas tu lebih menebal.

Seksa, memang tak boleh dinafikan, bila kulit jadi pedih dan tak selesa terutama bila berada di luar untuk tempoh yang lama.

Tapi tahan je la, sebab hanya itu sahaja pilihan yang ada untuk kekal putih macam orang lain.
Maklumlah aku bukan dalam kalangan keturunan kulit cerah, jadi kena banyak berkorban untuk dapatkan kecerahan macam orang lain.

Sebut je kosmetik apa yang tak pernah aku cuba, boleh dikatakan hampir semuanya la, aku guna tanpa fikir kesannya.

Kemahuan dan keinginan untuk putih atasi segalanya, hingga sampai satu tahap aku rasa begitu penat dengan apa yang perlu aku lalui semata- mata nak putih.

Dulu nak ke mana- mana, bila- bila masa je aku boleh pergi, sekarang nak keluar rumah terutama ketika panas terik memang berfikir berkali- kali.

Bimbang dan tak sanggup tahan pedih muka. Tak sanggup tengok muka tiba- tiba bertukar warna..tak sanggup kena sindir..tak sanggup..tak sanggup.

Menyesal pun tak guna.

Nak kembalikan wajah pada asal pun tak tahu nak guna produk apa lagi.

Buntu, stress, sedih, kesal..semua bersarang dalam otak.

Satu hari, dipertemukan dengan kakak angkat yang terpisah hampir 10 tahun, memang terkejut, saling terkejut.

Dia terkejut tengok muka aku yang licin tanpa jeragat dan jeragat (cuma agak gelap) dulu tiba- tiba bertukar macam udang rebus.

Aku pulak terkejut tengok mukanya yang berjerawat dan kusam dulu, kini putih sekata dan gebu.
Korek punya korek terkeluarlah cerita pasal Kaseh Skincare yang menyimpan rahsia cantik menawan seawal 7 hari.

Apa lagi, tak nak tunggu lama- lama, penderitaan yang sekian lama aku tanggung perlu disingkirkan.
Alhamdulillah, akhirnya aku dipertemukan juga dengan produk yang mampu mengembalikan keremajaan kulit dan keyakinanku.



Selain ramai testimoni yang mengakui keberkesanan KASEH SKINCARE ni, yang lebih meyakinkan aku untuk menggunakannya ialah STATUS HALAL dan diLULUSKAN KKM yang dimiliki, selain diformulasi oleh team RnD dan dikeluarkan KILANG berstatus GMP milik BUMIPUTERA muslim di Malaysia..

Sebelum ini aku tak pernah fikir pun pasal status HALAL dan ada kelulusan KKM atau tak, maklumlah keinginan untuk tampak gebu atasi segala-galanya.

Satu lagi yang aku suka sangat dengan KASEH SKINCARE ni sebab ia tak membuatkan kulit kita mengelupas mahupun menipis.



Sebab sejujurnya aku perit dengan produk- produk yang menipiskan kulit ni, perit hingga hampir trauma.

Selain tu, KASEH SKINCARE ni juga mempunyai SPF 50 pada DAY CREAM yang cukup sesuai dengan cuaca panas membahang sekarang, walau berada di tengah panas, kulit tak hangus, itu yang penting.

Baru sekarang aku faham, produk yg selamat hanya membuang kulit- kulit dan pigment mati je tanpa usik lapisan perlindungan kulit, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari secara semula jadi, sekata dengan tona kulit kawasan lain...


Jom kongsikan sedikit kelebihan KASEH SKINCARE yang mungkin korang tak tahu..
Antaranya

✔Mencerahkan Kulit & Mengurangkan Masalah Kulit Kusam .
✔Menjadikan Kulit Lebih Lembut .
✔Mengurangkan Masalah Jerawat & Bintik Hitam .
✔Hilang dan pudarkan jeragat .
✔Memudarkan Kesan Parut Jerawat .
✔Melembabkan Kulit .
✔Kecilkan pori-pori wajah .
✔Menghalang Tanda-tanda Penuaan Seperti Kedutan .
✔Baiki struktur kulit yang rosak .
✔Sesuai untuk kulit yang berminyak.
✔Membuatkan Kulit Terasa licin, Gebu & Segar Sepanjang Hari .

KASEH SKINCARE didatangkan dengan SET 3 ATAU 5 yang diyakini mampu menyelesaikan masalah kulit wajah sebahagian besar wanita Asia.
=========================


YELAH!MANA ADA KULIT MUKA CANTIK SECEPAT ITU MELAINKAN KULIT MUKA ANDA DAH CANTIK SEDIA ADA? 😀😀
===========================

APA YANG ANDA DAPAT DENGAN KASEH SKINCARE??
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡

Facebook: KASEH HQ atau Tiap "NAK" PM/WHATSAPP 019 - 300 3477

✅LULUS KKM & HALAL, diformulasikan oleh team RnD dan dikeluarkan oleh KILANG berstatus GMP milik muslim BUMIPUTERA di Malaysia..

✅mempunyai SPF 50 pada DAY CREAM yg cukup sesuai dengan cuaca sekarang panas membahang, walau duk kat tengah panas, kulit tak hangusπŸ˜…

✅Tanpa pengelupasan dan menipiskan kulit muka

πŸ‘‰KASEH SKINCARE DIDATANGKAN DENGAN SET 3 ATAU 5πŸ‘ˆ



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.


Blogger ( 0 ulasan )

Facebook ( comments)

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli