Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(34 Gambar) Antara Spesis Kucing-Kucing 'Gebus' Yang Buatkan Peminat Kucing Rambang Mata Bila Tengok


Kucing adalah sejenis haiwan manja yang cukup comel dan paling sesuai dijadikan haiwan peliharaan, telatahnya yang lincah, nakal, ,manja dan kadang-kadang malas sudah pasti mencuit hati kita yang memeliharanya.

Melihat sifat kucing itu sendiri membuatkan rasa Ailurofobia atau rasa sayang terhadap kucing itu timbul, ada kucing bila kita tidur dia datang himpit kita tidur sekali, ada kucing yang seolah-olah faham akan jiwa kita semasa, jadi mereka datang menyendel, jadi tidak hairanlah ada mereka yang kematian kucing sanggup menangis.

Ada kajian yang dilakukan oleh saintis barat mengatakan manusia yang membela kucing peliharaan akan mempunyai hayat yang lebih panjang, lebih kurang tekanan dalam hidup dan kurang diserang serangan jantung.

Ada yang kita bela kucing kampung biasa, ada mereka yang kita kucing tempatan, ada antara kita mengambil kucing terbiar untuk dijaga dan ada yang mampu membeli kucing import yang agak mahal.

Sejak semalam admin ada search nak beli kucing, nak belikan untuk seseorang, (siapa orang tu, ade la). terjumpa satu Facebook ini nama Kucing Termurah, banyaknya kucing comel-comel dia jual, macam-macam jenis ada, dalam banyak-banyak dia jual paling murah.

Admin PM dia mintak gambar kata nak pilih, serius comel-comel semua, gebus gitu, katanya kucing-kucing ini memang menjadi buruan peminat kucing di Malaysia.

Jom tengok gambar-gambar yang dia bagi.






























Comel-comelkan, rambang mata pula nak pilih mana satu.

Apa yang menarik, bila kita beli kucing ni, akan diberikan sijil lahir kucing dan passport kepada kita, katanya, pasport tu membolehkan kita bawa kucing ini ke mana-mana negara kita pergi. menarik.(maaf la, tak pernah ada kucing import)



Apa yang menarik lagi, di belakang setiap kucing telah ditanam cip untuk membolehkan pemilik kucing dikenal pasti apabila di scan.


Banyak benda baru admin dapat semalam, rupanya kucing pun ada pasport dengan sijil lahir sekarang ni kan, dalam buat perbandingan, brader ni memang jual paling murah dari orang lain, sekarang cuma kena buat pilihan.

Ini adalah Facebook dan Instagram brader tu, banyak lagi gambar kucing sampai rambang mata.


Kucing Termurah (Fb owner)

PET ZONE PURE (FB)

Pet Zone Local & Import (Insta)


- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.


Blogger ( 0 ulasan )

Facebook ( comments)

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli