Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Kisah Aku dan Perempuan Gemuk, Mula-Mula Aku Kutuk Dia, Tapi Skarang...

No Comment
Gambar sekadar hiasan
Rupa dan paras menjadi perkara pertama yang dilihat oleh kebiasaan orang ramai untuk dijadikan pasangan. Kedua barulah hati budi.

Tidak jauh juga sebernarnya dari sebuah kisah sebenar yang dikongsi oleh individu ini menerusi UPSI Confessions, yang mana pada mulanya juga mengutuk-ngutuk rupa paras serta gelagak seorang wanita gemuk yang dilihatnya.

Namun tidak lama, segalanya berubah setelah mula mengenali wanita itu. Maka, mari kita sama-sama baca kisah yang menarik ini.

ini kisah tentang aku dengan perempuan gemuk.. saja nak kongsi.. Perempuan memang takut sngat dengan kegemukkan. tapi berbeza dengan perempuan yang aku kenal ni. eh.. sebelum terlanjur jauh bercerita elok aku perkenalkan diri dulu.. aku seorang lelaki maskulin berkulit tak berapa gelap. hehe.. (orang cakap). Aku pada mulanya takdelah suka sngat pada perempuan gemuk ni.. tapi lepas satu kejadian menimpa aku.. baru aku tahu kelebihan perempuan gemuk ni.. kejadiannya macam ni...... suatu hari aku nak g print kerja aku dpan pt tu.. dia dah ada kat dalam tengah kelam kabut susun kertas.. aku tengok je dia tapi bukan sebab suka masa tu.. tapi sebab aku teruja tengok dia susun kertas sambil makan donatt.. masa tu tuhan je tahu dlam hati aku ni.. nak tergelak takut.. dlm hati aku cuma tak sabar2 nak jumpa kawan aku nak cerita hal ni.. ahaha Tapi comel.. sambil mngunyah je dia buat kerja.. sempoi je.. hahah... aku terus g kt pc.. buat kerja aku.. tapi mata tetap nak pandang dia.. nak cari bahan buat modal nak kutuk dia.. haha.. aku dah siap print seterusnya nak membayar lah.. dia masih lagi tak siap2.. banyak kertas dia print.. tesis mungkin.. aku berdiri sebelah dia nak bayar.. dia boleh buat bunyi "erh!!" terkejut aku.. aku tengok die.. die jeling aku.. rupanya aku pijak kaki die.. tak prasan.. ingatkan tetikus tadi.. montok sngat... haha .. lepas bayar aku pon trus blah laa...mintak maaf pon tak.. aku bukan takut pon cuma waspada... lpas lintas jalan aku cari fon aku takde... alamak.. punya lah risau hilang..... aku terus patah balik.. masa selisih dngan dia aku tak hiraukan dah yang aku fikir fon aku je.. tiba-tiba dia cakap ni ha!! fon aku pada dia.. huh! lega.. ingat hilang dah tadi.. aku ckp terima kasih.. dia ckp mintak maaf dulu baru terima kasih... kes tadi la ni... hermm sory... dia angguk je pastu dia nak blah.. aku pon ajak dia makan.. aku ckap nak belanja dia makan.. tanda terima kasih.. nmpak tak lelaki budiman kat situ... haha.. lagi pun tengok die makan donat tadi macam tak cukup je.. haha.. Tak nak !! senafas je dia tolak ajakan aku.. terkedu aku kat situ.. jujur la aku mmg prasan hensem dah masa tu.. lagi pon dia bukan cantik sngat cuma comel tu pun sebab aumm kan.. tapi dia tolak cmtu je.. sebagai lelaki tulen aku rasa tercabar bile kene macam tu.. aku jadi makin bersungguhlah.. aku try lagi.. aku cakap haaa aiskrim nak.. tnggu jap saya pergi beli.. 5 saat dia pandang je aku.. aku pandang dia.. dia kate simpan je duit tu buat kawin... dalam hati aku haishh budak gemuk ni pandai pulak cakap pasal kawin.. jodoh kau pon tah kat mana lagi.. tup2 dia dah blah... boleh tahan dia punya sombong.. dah berapa lama aku tak tahu.. tapi aku sekali lagi jumpa dia dekat bitara.. nmpak macam makin gemok.. aku pon lalu je depan dia.. aku buat macam tak ingat je.. tiba-tiba aku nampak kawan aku pergi kt dia.. ckp2 gelak2.. oouh.. kenal rupanya.. blk tu terus aku mintak no dia dkat kawan aku.. aku wsap dia.. dia bls macam nak taknak je.. jual mahal tu tak tahan betol.. lama2 wsap.. dia slalu buat aku nk tergelak.. dan lawak aku pon die gelak jugak.. jadi mcm rapat plak.. tapi lagsung tak jumpa.. cuma berwsap je.. sekali tu dia kata kat aku dia nak g libry nak buat kerja.. aku pon acah-acah ada kerja la.. nak mnyibuk je.. dia sampai dulu.. lpas tu aku duduk semeja dengan dia.. prangai macam mula-mula jumpa tu jugak cuma boleh buat berborak laa.. aku tengok penampilan dia elok je.. takde laa ketat.. gemuk klu pakai ketatkan nmpak macam nak pecah.. tapi ni tak... elok je.. blk tu aku terfikir kalau aku kawin dia.. mcm fikir.. hish... aku fikir anak2 aku nnti mesti seronok main nyorok2 sembunyi belakang mak dia je,, hehe ini gurau.. Sebenarnya perempuan gemuk ni comel.. pada aku bnyak keistimewaan yang ada pada perempuan gemuk berbanding yang lain. ‪#‎pandangan‬ sahaja. kepada perempuan2 diluar sana takyah lah takut nmpak gemuk sngat sampai nak selfie masuk muka je.. jangan lah malu dengan diri kite sendiri.. sampai sekarang aku sangat suka dan sayang pada perempuan gemuk.. jika jodoh kami kuat bulan 10 ni kami akan bekahwin.. klu admin izinkan nnti saya share gambar kawin kami berdua.

Kalau jodoh tak kemana. Tidak berkenaan pada mulanya pun boleh jadi suka sekiranya sudah dijodohkan begitu. Apa-apapun, SK harap hubungan mereka berdua sampai ke jinjang pelamin. — Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.


Blogger ( 0 ulasan )

Facebook ( comments)

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli